اولین پستم


mobinajooooooo

سلام به همگی

من مبینا هستم

من به غیر از این یه پست دیگه هم دارم

اون پستم در مورد هالیوودی هاست

و این وبم درمورد بازیگران و خوانندگان ایرانیه

هرچی به غیر از هالیودی ها

ودرمورد خودم

 

من مبینا هستم.14سالمه و عاشق هالوودی هاهستم

هرکی در مورد هرچی خواست بگه تا براش بذارم

 

با لینک هم موافقم

اینم ادرس اون وبمه

www.justinbieber1234.mihanblog.com

 

به اون وبم بریداااااا

نظرم بذارید

 

 

بابای



نظرات شما عزیزان:

behnam
ساعت16:15---16 آذر 1391
سلاممممم ب مبینا خانوم

میخواستم بگم وبلاگ تولد عشق قرار است تبدیل به یک سایت مستقل بشه خوشحال میشم بیای و منو همراهی کنی در انجمن وبلاگ منتظرت هستم فعلا یاحقپاسخ:hatman


๑۩۞۩๑ S A E I D ๑۩۞۩๑
ساعت14:29---2 آذر 1391
♦سلام

♦چطوری دوست خوبم

♦چند روزی نتونستم بیام وب

♦ولی الان

♦دو تا آپ جدید دارم

♦خوشحال میشم بهم سر بزنی

♦فعلا
پاسخ:باشه


mahtab
ساعت20:29---21 آبان 1391
slm azizam web khoshgeli dari ghalebetam kheyli ghashange haminjori edame bede movafagh bashi azizam

پری دریایی
ساعت17:56---18 آبان 1391
slm azizam khobi mamnon ke behem sar zadi golam to ham webe kheili zibayi dari matlabatam kheili gashangan movaffag bashi khoshgelam

๑۩۞۩๑ S A E I D ๑۩۞۩๑
ساعت16:08---14 آبان 1391
سلام رفیــــــــــــق

جطوری؟؟؟

راستی یه خبر تکراری

اونم اینکه داداشت ...[نیشخند]

.

.

.

.

.

๑۩۞۩๑ آپــــــــــــــــــــــــــم ๑۩۞۩๑
پاسخ:فایرفاکسم قاط زده نمیاره اگه اورد بازم میام ببینم چی کار کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 24 مهر 1398برچسب:,ساعت 15:22 توسط mobina| |


Power By: LoxBlog.Com